harryerikwallin

Alla inlägg under oktober 2011

Av harry wallin - 26 oktober 2011 15:49

Jaaaag blllliiirrr sååååå JÄVLA LESS PÅ ALLT SOM HAR MED PENGAR ATT GÖRA !

 

ända sen i maj har jag å en till hållt på å med mitt arv efter pappa å de känns som att allt går åt helvete hela tiden , dom som ska betala ut pengar kräver ett överförmyndarspärrat konto å när jag har fixat ett sånt så är de nå annat jävla skit dom ska bråka om, jag vill inte vara ung å ha pengar .. jag önskar att allt kunde bli bra med den där skiten, slippa få hem 750 miljarder pappper som man måste skriva på varje vecka ,

FAN va skönt de hadde varit att bara kunna slappna av lite ifrån pappers arbetet , jag har god lust att ge upp pappers arbetet ett tag nu .. nej nu blir de nog depp mode :P HÖÖÖÖJ !! puss å kram å nyp i stjärten !!

 

Här kommer de en bild på mig oxå :D  

 

och här kommer de en till bild :P  

Av harry wallin - 25 oktober 2011 15:33

hello :) now they were a while ago I made a post in the blog, I wrote that I should stop writing posts on the blog but I think I change my mind, I was tempted to write a post in English now :P but I hope you will monitor my blog a bit more now when I start writing again,the ones I have done in the meantime I have written posts on the blog are :
dropped out of school, cut off my hair a bit so it looks normal again,
been doing a bit with my horse, I and my beloved girlfriend has had one of the camps they were 6-7 people to riding camp:) and that was enough, everything I have done in the meantime I have posted:)

Av harry wallin - 17 oktober 2011 22:23

HÖÖÖJ! Här kommer de ett sista inlägg innan jag slutar att blogga ..

Bloggen kommer vara kvar men jag kommer inte uppdaterna nå .

De jag har funderingar på är att HOPPA av SKOLAN igen ..


jag har gått på stiernhööks gymnasiet i en månad i morgon å jag känner att de inte är någon ideè att gå kvar på skolan . under tiden som jag har varit in skriven på skolan i rättvik har jag gått 5 hela dagar av en hel månad , då tycker jag att de e lika bra att sluta .. MEN ! jag vill inte göra min flickvänn besviken å alla dom andra som har tjatat på mig att börja skolan igen .

De känns som att de kommer bli fel om jag hoppar av och de kommer bli fel om jag går kvar i skolan i rättvik , jag vet inte hur jag ska göra riktigt :( Men de lutar mot att hoppa av .. JAG HOPPAS ATT INTE ÄLSKLINGEN KOMMER KOLLA PÅ DE HÄR INLÄGGET .. idag när jag kom till skolan å tänkte göra en hel dag så gick jag på lektionen å när jag kom dit så va inte jag om bytt för de vi skulle göra å då fick jag skolk men de skiter man väl i .


Så ist för att vara i skolan när jag ändå inte börjar för ens halv ett igen så tog jag bussen till mora å gick å prata med en på körskolan och sen gick jag till en skoter butik ute på tuvan å kolla in några skotrar å nu har jag bestämt mig för va de blir för skoter :) lynx rave 800 utagen 2008 :)


japp då va mitt sista inlägg slut då .. ha de så bra alla ! peace out!   

 

Av harry wallin - 14 oktober 2011 23:48

nu tycker jag att ni kan adda min msn å va lite social med mig, de e ju fredag å då kan man va lite extra snäll :) wallin94@hotmail.com

Av harry wallin - 14 oktober 2011 19:25

Hallå alla häst glada! :)


 

Mellan 12.00 - 15. 00 Den 22/10-11


 

Den 22/10-11 blir det ett litet ridläger där alla som vill får vara med! :D
Ovana som vana. :) Vi kommer köra med häst och vagn till något mysigt ställe och grilla korv och leka lekar. De kommer kosta 100 kr/person.


Om ni vill vara med, ring och anmäl er eller hör av er till mig eller @Harry Wallin  på facebook innan den 20 oktober.

 
Ridlägret kommer vara i furudal

Mobil: 0706936085


Mvh Elin och Harry! :)

Av harry wallin - 14 oktober 2011 11:58

   älsklingen å pruppis :) Här Här kör jag min häst ! :)     Här är min Häst (Zandra,Pruppis)   Här kommer de en bild på när jag och min älskling skulle ut med hästarna :)

Av harry wallin - 14 oktober 2011 11:58

  Här är min Häst (Zandra,Pruppis)   Här kommer de en bild på när jag och min älskling skulle ut med hästarna :)

Av harry wallin - 13 oktober 2011 22:43

HÖÖÖÖÖJ!


idag gick jag till skolan för första eller andra gången den här veckan :P

å på morgonen hadde vi traktor körning å de gick bra för mig men inte för en annan i klassen .. :P han backa ner i ett djupt dike med traktorn :P sen sluta jag å gick ner till rättvik å vänta på bussen hem å under tiden passa jag på att gå längst ut på lång bryggan i rättvik ! de va ganska härlig promenad på 628 meter ut och 628 meter tillbaka :) nej nu orkar jag inte skriva nå mer :P hörs HÖÖÖÖÖJ!!









Presentation

Hej å varmt välkomna till min blogg! :) här kommer jag skriva om va jag gör på dagarna å va jag har gjort! :) de e bara att slå ett getöga å kolla vetja ! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken bil skulle du vilja ha ?
 volvo
 saab
 opel
 ford
 mercedes bens
 fiat
 renault
 nissan
 honda
 citroën
 audi
 bmw
 mazda
 seat
 skoda
 volkswagen
 peugeot
 hyundai
 mitsubishi
 chevrolet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards