harryerikwallin

Alla inlägg under november 2011

Av harry wallin - 7 november 2011 21:04

jag fäller en tår när jag tänker på de hemka som hände den 5/4-2011

saknaden efter dig pappa är så grymt stor!  


du vart bara 42 år å 19 dagar innan du blev hämtad upp till raggar himelen,

du blev hämtad alldeles för tidigt!

du lämnade mig för tidigt eller du lämna oss alla förtidigt!

men jag är glad över att slipper lida mer nu ! ¨

när man ringde till dig å fråga hur de va å du berätta att du hade ont nånstans å du fick ingen hjälp av mora sjukhus ,

de kändes inom mig som fan!


jag kommer nu berätta om dagen innan och samma dag som min pappa lämnade oss ..


jag ringde dig runt 7 på kvällen innan du lämnade oss å fråga om jag fick komma förbi å träffa dig för jag sakna dig men då sa du att du inte orka för du hade så ont i huvudet å i bröstet att du inte orka med besök å då sa du till mig att vi får ta de en anna dag när jag mår lite bättre men den dagen kommer inte i inträffa


samma dag som du dog va du å farmor till lasaretet i mora å träffa en doktor som du har haft ända sen du va i min ålder ,

du berätta för han att du inte hade vågat sova nå under natten för du va rädd att dö ..  och att du hade en extrem huvud värk och ont i bröstet men då sa ni bara att han skulle åka hem å blev de värre så skulle han ringa akuten å de gjorde du pappa men dom han inte ringa tillbaka till dig du dog i sängen med telefonen i handen i väntan på att akuten skulle ringa,å du somna in mellan 10-12 på förmiddagen   jag fick mitt samtal strax för kl 14 på dagen att du hadde somnat in i evig vila å då bröt jag ihop , jag åt ingen å jag sne tände å slog sönder min bil  pappa jag älskar dig å jag saknar dig så grymt mycket! de e för tomt utan dig ! jag saknar att höra att jag va en idiot som köpte å bytte bilar hela tiden å att de bara var skit bilar jag hade ! jag saknar allt sånt! SNÄLLA PAPPA KOM TILLBAKA!!!!!! 


i torsdag va jag å maggan å dag å elin till kyrkan i våmhus å lämna en krans som maggan hade gjort å tände ett ljus åt dig sen va vi till minnesstunden i kyrkan på lördag å den va jätte fin  jag hoppas att du har de bra där uppe i raggar himelen! VI SYNS SNART IGEN !   

Av harry wallin - 7 november 2011 19:51

Jag har tänkt ganska mycket idag på dig ! jag vet att du inte är borta för evigt, vi syns snart igen fast inte på den här sidan , vi syns i den underbara himelen  


Terese : du va/är min stora syster som gick bort i väldigt tidig ålder.. du föddes som en bloue baby , du vart blå å hade fel på hjärtat å dog i en ålder av 7 månader ,

jag fick tyvärr aldig träffa dig men de finns en sort saknad inom mig ändå, att veta att jag har haft en stora syster men aldig få träffa personen är väldigt jobbbigt , jag skulle vilja träffa dig ! men jag får vänta tills jag oxå ska över till andra sidan ! å när de blir vet jag inte , men jag hoppas att du har de bra uppe i himelen ! de finns så många frågor jag skulle vilja fråga dig men de går inte , de e bara att inse fakta .. jag får samla på mig några frågor å fråga dig dom när du möter mig vid porten till himelen , jag hopåas att du har fått många kompisar som du trivs med å att alla är snälla mot allla där uppe bland dom andra änglarna  vila i frid Terese !   

Av harry wallin - 5 november 2011 12:43

De här va inte så bra    ... kolla å komenterna !

jag har gjort en dum grej    ...

en jävligt dum grej  

en sån som jag oftast brukar göra        


LURAD!!     


idag så lånade älsklingen min häst å tog sig en liten tur på morgonen :) å madicken från SÄRNA tog frida (Häst) på en tur     


idag klockan 18:00 ska jag till kyrkan i våmhus för att vara med på en liknande minnesstund för pappa å jag hoppas att elin följer med in i kyrkan med mig , skulle vilja att hon gjorde de     


nu ska jag bara vänta på att älsklingen å madicken kommer tillbaka sen så ska jag bråka lite med dom     

nu kom dom tillbaka å hadde sett tre älgar :) så hadde älsklingen filmat älgarna men jag är ju så blind att jag inte såg dom förens dom sprang över vägen  ´hehe jag är blind   nej nu ska vi äta nånting innan vi åker mot våmhus   fast första stoppet blir älvdalen tror jag  sen blir de kyrkan   hej då!       

Av harry wallin - 4 november 2011 17:47

Hej alla bevakare !  


just nu sitter jag å lyssnar på www.rocking.at  för att Höra om min hälsning till min bort gångne far ( Patrik Phu Wallin ) och (Marcus Swahn Fhyr) som avled 2008 i en ålder av 14 år :( de e hemskt med döden :( JAG HOPPAS att ni vilar i en stor frid uppe i himelen och att ni tar väl hand om varandra!   Marcus jag lovar att jag tar väl hand om din lilla syster ! jag kommer alltid finnas vid hennes sida även om inte jag å hon kommer vara tillsammans ! men jag hoppas att jag å din syster kommer vara tillsammans länge ! för din syster är de bästa jag har och vill inte förlora henne  


igår hadde jag å min flickvän barn ridning och 9 barn kom å fick åka häst å vagn och dom som ville fick prova att rida på en häst som vi hadde på släp :) sen kom vi tillbak till gården å då hadde vi tävlingar å lekte lekar å jag va med på en lek å jag ångra mig lite .. jag sprang så de smaka blod i käften    men jag får väl härdas som min flickvän säger jämt    sen va jag å elin ,madicken, maggan,dag till våmhus kyrka å lämna en hemma gjord krans å tände ett ljus på minneslunden , de kändes riktigt skönt att göra de , jag har inte varit å tänt ett ända ljus i minneslunden åt pappa å jag är så ledsen över de att jag inte har gjort de tidigare ,men gjort är gjort å går inte att ändra   


min hälsning till dig pappa va med på radion !

 hoppas din hälsning kommer fram på radion oxå Marcus


nej nu ska jag lyssna vidare å sen äta å lyssna vidare på www.rocking.at  för där spelas de riktigt jävla bra bra musik :) mucket rock n roll :) puss å kram på er ! :) lämna gärna lite komentarer vetja!     

Av harry wallin - 1 november 2011 20:14

Heeeej kära läsare   


Jag har äntligen bestäm mig för vilken skoter jag ska köpa :)


De blir en Lynx Rave 800-08 för ungefär 85-90 tusen :)


ska beställa hem GO PRO HD kamera med hjälmkit så jag kan filma när jag är ute å åker skoter eller nå annat roligt  :D


ska oxå beställa hem nya skoter kläder , bilder kommer på de senare :)

 

FÖRLÅT att jag är så dålig på att uppdatera men ska "Försöka" göra bättre ifrån mig :)


jag har glömt att skriva om dom sju lekarna som jag å min häst å min flickvän började med :/


Får göra ett inlägg om de lite senare just nu orkar jag verkligen inte :(


just nu är min lilla syster sara här å färgar håret på min älskling :) de ser rätt hyffsat ut :) MEN DE SÄGER VI INTE HÖGT ! ;)


igår klippte Sara min flickvän å de vart helt okej .. JÄVLAR va nervös jag va :P Jag satt å tröst åt ett bra tag :P men de vart rätt bra tillslut :) SYND bara att hon klippte av så mkt .. hon klippte uppklippt på elin :)


just de!! hovis kom hit igår å verkade min häst :) å satte på nya skor med bråddar :)



SNART KOMMER SNÖN !! LÄNGTAR SÅ GROVT JÄVLA MYCKET

 

     ÖL ÄR HÄLSA, HÄLSA OFTA !     


Presentation

Hej å varmt välkomna till min blogg! :) här kommer jag skriva om va jag gör på dagarna å va jag har gjort! :) de e bara att slå ett getöga å kolla vetja ! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken bil skulle du vilja ha ?
 volvo
 saab
 opel
 ford
 mercedes bens
 fiat
 renault
 nissan
 honda
 citroën
 audi
 bmw
 mazda
 seat
 skoda
 volkswagen
 peugeot
 hyundai
 mitsubishi
 chevrolet

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards